Катерина Воронюк: «Довіра клієнта – наш капітал»
Криза, пов'язана з карантинними обмеженнями, констатувала бізнесу, особливо сфері послуг: змінюйся, адаптуйся або помри. Вмить усе перестало працювати – старі стратегії стали неефективними. І в цей момент ми зрозуміли, що такий процес відбувся і з боку клієнта. Прийти й розв'язувати свою проблему стало неможливо, – розповідає про переломний момент адвокатка з сімейного та кримінального права, співзасновниця, директорка юридичної компанії «Асмунд» Катерина ВОРОНЮК. – Ми теж почали шукати ефективні та оптимальні механізми комунікації з клієнтами: широко розмаху набрали онлайн-консультації: у месенджерах та всіх доступних інтернет-платформах (Skype, Zoom), телефоном. Впровадили виїзні консультації в регіони: виїзд юриста/адвоката на місце до клієнта. Сервіс для клієнта – основна рушійна сила. Якщо клієнт не може прийти до нас, ми прийдемо до нього.
Наші провідні працівники компанії – це юристи, адвокати, кожен з яких має за плечима понад 10 років юридичної практики. Ми відійшли від практики юриста-універсала, адже такий підхід не завжди ефективний у вирішенні справ клієнта. Одна людина не може знати всього. Натомість наша команда – це спеціалісти у вузьких галузях права, кожен окремо профі у своїй стихії, і в нашій єдності – сила. Ми можемо розкладати справу клієнта на атоми й пропонувати ефективні стратегії вирішення. Працюємо на ринку юридичних послуг з 2015 року по всій Рівненській області. Наразі в регіонах Рівненщини активно відкриваємо свої представництва. Адже переконані, що якісна, кваліфікована юридична допомога має бути доступною кожному.
Умови пандемії змусили нас бути гнучкими
Сьогодні юридична компанія «Асмунд» пропонує послуги для громадян та бізнесу. Асмунд – це зручний консалтинг. Вам потрібен адвокат, юрист, перекладач, нотаріус, рієлтор, реєстратор, бухгалтер, аудитор, інший спеціаліст? Тоді вам точно до нас!!! Для бізнесу пропонуємо абонентське обслуговування бізнесу – це постійний юридичний, бухгалтерський та кадровий супровід діяльності фірми чи підприємства, що потребує мінімум втручання та заглиблення клієнта. Вигоди такого формату обслуговування очевидні: мінімізація витрат на штатних працівників (юриста, бухгалтера, кадровика тощо) – на заробітну плату, сплату ПДФО та ЄСВ, витрати на обладнання робочого місяця тощо. Це ідеальний формат обслуговування в умовах пандемії. Власник бізнесу має безлімітний доступ до команди експертів. Такий супровід допомагає керівникам розв'язувати важливі питання, пов'язані з управлінням бізнесу, швидко та з мінімальними витратами на додаткові ресурси. Надаємо послуги екологічного консалтингу, здійснюємо супровід в оформленні реєстрових карток, висновків на технічні умови тощо. Для чого потрібні ці документи? Карантин суттєво вплинув на економіку країни, тому закономірно і прогнозовано, що бюджет будуть поповнювати шляхом перевірок контролюючими органами. Йде хвиля перевірок: планових та непланових. Варто пам'ятати також, що виготовлення пакету документів – це теж процес, який потребує часу. Тому, якщо ви – компанія-виробник, дуже важливо, щоб підприємство мало повний пакет документів, крім дозволів. Для перевірки мають бути реєстрові картки на викиди, технічні умови на якість продукції. Для об'єктів Horeca (кафе, ресторани, готелі) сертифікація системи НАССР (система управління безпекою харчових продуктів, яка розглядає всі аспекти якості та безпеки на всіх етапах виробництва). Більшість переконана, що можна все «вирішити», однак краще раз зробити й мати спокій, бо одного разу вирішити не вийде. Крім того, для наших клієнтів доступні такі галузі права, як: ІТ-право, міжнародне, митне, податкове, медичне право. Ми допомагаємо в отриманні страхових виплат постраждалим внаслідок ДТП. Немає проблем, яких не можна вирішити. Головне, не надіятися, що вони самі розсмокчуться, краще звернутися до юриста. Одна консультація може вам зберегти нервові клітини та ваші фінанси.
Журнал «РІВНЯНИ», серпень 2020 р.