image

Як правильно оформити наказ на прийняття на роботу?

Як правильно оформити наказ на прийняття на роботу?

Існує типова форма № П-1 “Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу”, яка затверджена Наказом Держкомстату України від 05.12.2008 року № 489. Разом з тим підприємство може розробити власний бланк наказу про прийняття на роботу. Головне ― вказати всі необхідні реквізити:

  • дату прийняття на роботу;
  • строк трудового договору (якщо такий укладається);
  • табельний номер;
  • назву структурного підрозділу;
  • назву професії або посади (яка повинна відповідати Класифікатору професій);
  • умови прийняття на роботу (за контрактом, на час виконання певної роботи, на період відсутності основного працівника, на конкурсній основі, з кадрового резерву, за результатами успішного стажування, переведено з іншого підприємства);
  • умови роботи (основна, за сумісництвом, віддалена робота та ін.);
  • оклад або тарифна ставка, доплати, надбавки.

Наказ підписується керівником підприємства, реєструється у встановленому порядку та надається працівнику для ознайомлення під підпис.

 

 

Спеціалісти напряму

Впевнені в професійності наших співробітників.

Потрібна платна консультація?

Заповніть форму, та ми зв'яжемося з Вами: