image

Для чого потрібен договір оренди офісу?

Для чого потрібен договір оренди офісу?

Карантинні обмеження підприємницької діяльності заставили багатьох переосмислити відносини з орендодавцем. Адже далеко не всі пішли на зустріч орендарям та тимчасово зупинили нарахування плати за приміщення, які фактично стояли пусткою. Щоб уникнути непорозумінь та зайвих витрат радимо укладати договір оренди на офісне приміщення. Причому не підписувати готовий варіант, який захищає інтереси орендодавця, а укладати взаємовигідну угоду. 

Що слід врахувати в договорі оренди нежитлового приміщення?

  • Орендодавець повинен володіти майном або пред'явити письмову згоду власника на укладення договору суборенди. 
  • Якщо об'єктом оренди є лише частина приміщення (поверх або кімната), то додатком до договору повинен йти технічний паспорт. Які саме приміщення передаються в оренду прописується чітко, щоб не виникало суперечок в майбутньому.
  • Питання відшкодування витрат на ремонт та усунення пошкоджень після завершення терміну договору слід врегулювати одразу. Як і порозумітися стосовно поточних витрат по догляду за приміщенням.
  • Оплату комунальних платежів та спосіб їх розрахунку теж потрібно обумовити договором. Особливо в тих випадках, коли покази одного лічильника потрібно ділити на кількох орендарів.
  • Особливості розірвання договору достроково також потрібно обумовити ще на етапі підписання договору. У зв'язку з карантином деякі орендарі з подивом дізнались, що за розірвання договору доведеться ще й сплатити штраф. 
  • Якщо термін дії договору становить 36 місяців і більше, то необхідно реєструвати та посвідчувати документ нотаріально. А це додаткові витрати до укладання договору.

  Договір також дає змогу детально прописати порядок розрахунків, зафіксувати розмір орендної плати та обумовити межі її зростання, закріпити права та обов'язки кожної зі сторін.

 

 

Спеціалісти напряму

Впевнені в професійності наших співробітників.

Потрібна платна консультація?

Заповніть форму, та ми зв'яжемося з Вами: